הפרקליטות החליטה שלא לערער על גזר דינו של אריה שיף

    ישראל רובין 1 Comment on הפרקליטות החליטה שלא לערער על גזר דינו של אריה שיף

    בארגון הימין "עד כאן", הגיבו: "טוב עשתה הפרקליטות כאשר החליטה לא לערער על העונש למי שביקש להגן על עצמו ועל רכושו. יחד עם זאת, תשלום קנס על ידי שיף למשפחתו של מי שבא לפגוע בו וברכושו הינה לעג לרש"

    צילום: FLASH90
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרקליטות החליטה שלא לערער על קולת עונשו של אריה שיף, שירה למוות בפורץ שפרץ לרכבו בערד ובית המשפט גזר עליו לרצות תשעה חודשי עבודות שירות.

    מנהל המחלקה המשפטית בארגון הימין "עד כאן", עו"ד יוסף אקרמן ברך על החלטת הפרקליטות: "טוב עשתה הפרקליטות כאשר החליטה לא לערער על העונש למי שביקש להגן על עצמו ועל רכושו. העובדה כי אזרחים נתקלים בסיטואציות בהן הם אינם מרגישים מוגנים היא תעודת עניות למשטרת ישראל. אדם בן 70 לא צריך להתמודד עם פורעים רעולי פנים באמצע הלילה. המקרה המצער של אריה שיף מהווה תמרור אזהרה ועדות לאי המשילות הכללית בכלל רחבי ישראל ובפרט באזור הדרום. יחד עם זאת, תשלום קנס על ידי שיף למשפחתו של מי שבא לפגוע בו וברכושו הינה לעג לרש".

    מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו אשר הובילה את המאבק הציבורי למען אריה שיף מסר: "שמחים עבור אריה שיף ומשפחתו אשר חוזרים סוף סוף לחיים נורמליים. מלכתחילה לא היה שום טעם שהפרקליטות תערער ותנסה להחמיר את עונשו. הצדק ניצח".

    דרמה בביהמ"ש: אריה שיף ירצה עבודות שירות בלבד

    כזכור, שיף ירה למוות בפורץ רעול פנים שפרץ לרכבו בערד בנובמבר 2020 והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירה של המתה בקלות דעת. בפרקליטות דרשו להטיל על שיף עונש של 4 שנות מאסר בפועל, אולם בית המשפט המחוזי בבאר שבע החליט לגזור עליו תשעה חודשי עבודות שירות בלבד.

    בנוסף, נגזר עליו מאסר על תנאי של תשעה חודשים נוספים ופיצוי בסך 10 אלף ש"ח למשפחת המנוח. השופטת רויטל יפה כ"ץ נימקה את גזר הדין: "האם סביר היה לצפות מהנאשם להתעלם מהסכנה שחש? האם סביר היה לצפות ממנו להתקשר למשטרה ובינתיים לאפשר למנוח ושותפיו לפעול כאוות נפשם, גם אם הדבר כרוך בפגיעה אפשרית בו וברעייתו?"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פושעי בית המשפט
      עיסקאות טיעון על מה ולמה